Salam Syg Sume.. (ade ke yg syg?)
Ok3.. Lme dh x post pape kt sni.. ermm lau lme cm ne pon mmg xde follower hahaha.. nk wt cm ne?pape pon im happy sgt2.. Coz Ape yg perlu dilunaskn dh beres!..
Ramai kte "woiit Awal lagi la nk ucp slamat Hari rye.."
tp sje je.. Tkot la nnt dh nk dekt rye line busy la mcm2 lgi.. Pape pon Agk excited jgk la nk brye nie.. tp itulh cuti Cetoet je. (Bhse Johor) nk wt cm ne kerje kn.. Xpe2 lpas org dh hbis rye aq pulak rye hi3..(ayt nk sedpkn hati)...
tp sje je.. Tkot la nnt dh nk dekt rye line busy la mcm2 lgi.. Pape pon Agk excited jgk la nk brye nie.. tp itulh cuti Cetoet je. (Bhse Johor) nk wt cm ne kerje kn.. Xpe2 lpas org dh hbis rye aq pulak rye hi3..(ayt nk sedpkn hati)...
Thanx to all around me who always here for me.. Tq Dear u too..

No comments:
Post a Comment